سرپرست استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد کدام رئیس‌جمهورهای ایران در دوران ریاست خود، به شهادت رسیدند؟ | رئیسی دومین رئیس‌جمهور شهید ایران تصویر تلخی دیگر از هلیکوپتر سوخته شده رئیس جمهور +عکس سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح همچون گذشته در کنار دولت خواهند بود پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت پادشاه و ولی‌عهد عربستان برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پوتین: درگذشت رئیسی یک تراژدی بزرگ برای ملت ایران است پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی درپی شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | وحیدی: خادم‌الرضای ملت مسیر مردم‌داری را پرتلاش پیمود پژمانفر: حجت الاسلام رئیسی همواره صدای مردم را می‌شنید و آماده خدمت بود رئیس قوه قضائیه: آیت‌الله رئیسی به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود علی باقری کنی کیست؟ + سوابق استاندار خراسان رضوی: رئیس جمهور ایران برخواسته از این خطه و خادم الرضا (ع) بود + ویدئو هویت تمام شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه مشخص شد آیا پنج روز عزای عمومی درپی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش، شامل تعطیلی می‌شود؟ پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی در پی شهادت رئیس جمهوری  بهادری جهرمی: عزای عمومی خللی در امتحانات دانش‌آموزان ایجاد نخواهد کرد هیئت دولت سرپرست وزارت امور خارجه را مشخص کرد رهبر معظم انقلاب: رئیس جمهور جدید ظرف ۵۰ روز انتخاب شود | محمد مخبر در مقام مدیریت قوه‌ی مجریه
سرخط خبرها

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به یکی از مراکز صهیونیستی

  • کد خبر: ۲۰۷۹۶۴
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
حمله موشکی حزب‌الله لبنان به یکی از مراکز صهیونیستی
حزب‌الله لبنان از عملیات جدید خود علیه یکی از مراکز تجمع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی و ورود آسیب قطعی به آن خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود علیه موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، ساعت ۳:۱۰ بعد از ظهر امروز سه‌شنبه پایگاه نظامی «خربه ماعر» را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند و به صورت مستقیم به آن آسیب زدند.

کمی پیش‌تر نیز حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای دیگر از هدف قراردادن مجدد پایگاه «میرونِ» ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه کوهستانی الجرمق (در نقاط مرزی اراضی اشغالی و هم مرز با لبنان) خبر داد.

در این بیانیه تاکید شده است که در واکنش به ترورهای اخیر صورت‌گرفته از سوی رژیم صهیونیستی در سوریه و لبنان تعداد زیادی موشک به سوی پایگاه میرون شلیک شده و این موشک‌ها به هدف اصابت کرده‌اند.

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که زیرساخت‌های پایگاه صهیونیستی «میرون» پس از هدف قرارگرفتن از سمت لبنان به صورت جزئی آسیب دیده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->